Sprzedaż bezpośrednia jedną z metod, która może być łatwa jeśli tylko pozwolą Państwo swoim handlowcom nauczyć się technik pracy ze sobą oraz klientem. Jest to obszar w którym należy do perfekcji opanować konkretne techniki, ponieważ w relacji bezpośredniej widoczne jest wszystko – stres, brak przygotowania, brak konkretnego planu itp. a to z kolei negatywnie wpływa na jakość relacji handlowiec – klient.
Podczas szkolenia będziemy pracować nad polepszeniem właśnie tych elementów po to, by Państwa handlowcy mogli sprzedawać skuteczniej i więcej.
Cel szkolenia
Poznanie i przećwiczenie technik skutecznej sprzedaży osobistej. Zwiększenie motywacji i uzyskanie większej efektywności sprzedaży. Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych.
Zakres szkolenia
- Motywacja i automotywacja w sprzedaży bezpośredniej
- Odporność na stres i odmowę
- Strategia i techniki "jednominutowego sprzedawcy"
- Znaczenie przekonań i nastawienia psychicznego
- Planowanie i wyznaczanie celów
- Typy klientów
- Kumpel, buldog i nauczyciel- rodzaje sprzedawców. Samoocena
- Zasady Cialdiniego
- Techniki wywierania wpływu. Yes-set, potwierdzanie doświadczenia i inne
- Etapy spotkania z klientem
- Finalizowanie sprzedaży
- Dress-code i savoir-vivre sprzedaży bezpośredniej
- Docieranie do klientów
- Etyka i kodeks sprzedaży bezpośredniej
Czas szkolenia
Szkolenie jest przewidziane na 24 godziny
Szkolenie szczególnie polecane dla osób:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się różnego rodzaju sprzedażą osobista i akwizycyjną.
Metody szkoleniowe
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formule warsztatowej, z dodatkiem mini-wykładów, scenek i analizy case-study.
W ramach szkolenia uczestnicy otrzymują:
- Skrypty szkoleniowe
- Wsparcie trenerów podczas szkolenia
- Sesje coachingowe dla uczestników szkolenia po miesiącu od ukończenia każdego modułu szkolenia
Ta oferta jest tylko naszą propozycją. Jeśli chcą Państwo otrzymać dokładny program szkolenia, chętnie przygotujemy go po wnikliwym badaniu potrzeb wśród Państwa pracowników.