Jeśli w Państwa zespole handlowym są osoby, które napotykają trudności podczas telefonicznego kontaktu z klientem, to warto zapoznać się z naszą ofertą. Dzięki naszej wiedzy i kompetencjom Państwa handlowcy poznają i zaczną stosować zaawansowane techniki komunikacji w kontakcie telefonicznym z klientem a także będą intensywnie pracować nad sobą w celu wykształcenia w sobie konstruktywnych nawyków związanych ze sprzedażą oraz obsługą klienta przez telefon.
Cel szkolenia
Poznanie zasad i standardów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Nabycie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta w rozmowie telefonicznej i zwiększenie skuteczności rozmów i sprzedaży. Przełamanie częstego nawet u dobrych handlowców lęku przed dzwonieniem, zwłaszcza przed cold calligiem i wykształcenie odporności na odmowę. Przećwiczenie w praktyce zasad telefonicznej obsługi i sprzedaży i opanowanie skutecznych technik sprzedaży telefonicznej.
Zakres szkolenia
- Typy i style komunikacyjne klientów
- Rodzaje pytań i ich wykorzystanie w rozmowie telefonicznej
- Aktywne i efektywne słuchanie
- Motywacja i odporność na stres w telemarketingu
- Przełamywanie strachu przed telefonem
- Wyznaczanie celów i planowanie pracy.
- Skrypt w rozmowie telefonicznej.
- Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji przez telefon.
- Cold calling
- Sekretariat i recepcja- jak dotrzeć do odpowiedniej osoby.
- Telefoniczny savoir-vivre
- Badanie potrzeb klienta przez telefon
- Techniki sprzedaży telefonicznej.
- Język korzyści. Uprzedzanie i zbijanie obiekcji
- Techniki komunikacji i perswazji w rozmowie telefonicznej
- Dopasowanie i prowadzenie w rozmowie telefonicznej
- Czy istnieje trudny klient?
- Modulacja głosu
- Ćwiczenie emisji i dykcji.
- Ustalanie terminu następnej rozmowy
- Finalizowanie sprzedaży przez telefon
- Dosprzedaż i obsługa posprzedażowa
- Rozmowy przychodzące.
- Telefoniczna obsługa reklamacji
Czas szkolenia : 24 godziny
Grupa odbiorców
Grupę odbiorców szkolenia stanowią osoby zarówno rozpoczynające pracę w telemarketingu jak i chcące ponieść swoją wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie a także pracownicy działów obsługi klienta i handlowcy, dla których telefon stanowi jedno z narzędzi pracy
Metody szkoleniowe : mini-wykłady, ćwiczenia i warsztaty.
Uczestnicy otrzymają:
- Skrypt szkoleniowy
- Możliwość indywidualnych konsultacji w trakcie szkolenia
- Certyfikat udziału w szkoleniu
- Możliwość konsultacji z trenerem do miesiąca po szkoleniu
Ta oferta jest tylko naszą propozycją. Jeśli chcą Państwo otrzymać dokładny program szkolenia, chętnie przygotujemy go po wnikliwym badaniu potrzeb wśród Państwa pracowników.